loading...
سئو وبمستر
ساسان بازدید : 352 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)


ریزش مو یکی از مشکلاتی است که می تواند باعث تنش و اضطراب در افراد است. افرادی که تجربه ریزش مو ، کمر مو و طاسی همیشه در تلاش برای پیدا کردن یک راه دائمی و موثر برای درمان موارد فوق هستند.

در حال حاضر وجود دارد راه های بسیاری برای جلوگیری از ریزش مو, درمان کمر, ریزش مو و طاسی; مو کاشت مو تنها روشی است که نتایج دائم اما کاملا طبیعی می شود و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان و بازگرداندن موهای از دست رفته.

لازم به ذکر است که پیوند مو به پیوند مو محدود نمی شود و می تواند برای پر کردن ابرو ، ریش و سبیل استفاده شود.

پیوند مو یا کاشت مو است که در واقع مانند یک نوع از عملیات ایمن و محبوب در جهان است که به دنبال آن; جمع آوری مو طبیعی و سالم از بانک موی فرد و گیاه آن را در یک محل که ممکن است به صورت کم پشت و یا طاسی.

نمونه پیوند مو در کلینیک زیبایی فرهمند بهترین کلینیک پیوند مو در تهران

پیوند مو

سئو مجیک کاشت مو

علل ریزش مو
ریزش مو می تواند ناشی از بسیاری از علل شایع ترین که :

اختلالات هورمونی
اختلالات و بیماری های غده تیروئید
بیماری ها و مشکلات روحی و روانی
مصرف برخی داروها
و برخی از عملیات
به خاطر داشته باشید که علل ریزش مو به بالا محدود نمی شود و موارد زیر نیز ممکن است بر توسعه ریزش مو تاثیر بگذارد :

شنا در آب در دمای اشتباه
استفاده از برس های خشن و نامناسب
استفاده از سیستم های تهویه مطبوع مو و رنگ
موهای بیش از حد هنگام بستن مو
استفاده مداوم از سشوار ، صاف کردن مو و غیره
مدل ریزش مو
شایع ترین علت ریزش مو طاسی با الگوی مرد یا زن است.

در مردان مو معمولا شروع به سقوط اول در معابد و یا بر سر به پشت ; این الگوی ریزش مو با مدل مرد نامیده می شود.

در زنان ، مو برای اولین بار در بالای سر قرار می گیرد.

مو معمولا خوب است تا زمانی که به طور کامل از بین می رود و دست نخورده باقی می ماند. این مدل ریزش مو با مدل زن نامیده می شود. این بیماری می تواند به عنوان اوایل به عنوان سن شروع 20 و با سن شایع تر می شود.

چه کسی در معرض خطر است ؟
طاسی الگوی مردانه می تواند در نوجوانی شروع شود ، اما در مردان بالغ شایع تر است و احتمال بیشتری برای افزایش سن دارد. ژنتیک نقش بزرگی بازی. مردان با روابط نزدیک با طاسی الگوی مردانه در معرض خطر بیشتری هستند. این امر به ویژه هنگامی که بستگان خود بستگان نزدیک هستند.

علل طاسی الگوی مردانه چیست ؟
یکی از علل طاسی الگوی مردانه ژنتیک یا حضور سابقه خانوادگی طاسی الگوی است. مطالعات نشان می دهد که این الگوی ریزش مو با هورمون های جنسی مردانه به نام آندروژن همراه است. آندروژن ها بسیاری از توابع را انجام می دهند ، از جمله تنظیم رشد مو.

هر مدل مو دارای یک چرخه رشد است. با طاسی در مردان ، این چرخه رشد شروع به تضعیف می کند ، فولیکول مو کوچک می شود و موها نازک می شوند. در نهایت ، چرخه رشد به پایان می رسد و هیچ موی جدید به جای آن رشد می کند.

طاسی ارثی در مردان معمولا بدون عوارض است. گاهی اوقات ، با این حال ، طاسی علل جدی تر مانند برخی سرطان ها ، داروها ، تیروئید و استروئیدهای آنابولیک است.

پزشک ممکن است سابقه پزشکی برای از بین بردن برخی از شرایط پزشکی به عنوان علت مانند عارضه قارچی پوست سر یا اختلال در غذا خوردن را بررسی کند.

هنگامی که همراه با خارش و قرمزی و درد لایه برداری از پوست سر و مو, شکستگی خفیف ریزش مو و یا غیر معمول الگوی ریزش مو, مشکلات پزشکی می تواند باعث طاسی. بیوپسی پوست و آزمایش خون نیز ممکن است لازم باشد برای تشخیص بیماری های ناشی از ریزش مو.

پیوند مو

چه چیزی باعث طاسی با یک مدل زن ?
این طاسی یک نوع ریزش مو است که زنان از آن رنج می برند. نام پزشکی این بیماری آلوپسی آندروژنیک است. اگرچه زنان و مردان ممکن است ریزش مو را تجربه کنند ، اما در زنان به عنوان مردان معمول نیست و به نظر می رسد متفاوت است.

طاسی با یک مدل زن منجر به ریزش مو می شود. زنان معمولا مو را در پشت پایین تر تجربه می کنند که بر حجم موهایشان تاثیر می گذارد.

طاسی الگوی زن با سن افزایش می یابد و کمتر از 50 ٪ زنان در طول عمر خود موهای کامل دارند.

طاسی با یک مدل زن و یک پیوند ژنتیکی
ژنتیک به نظر می رسد عامل مهمی در ایجاد طاسی در زنان است. زنان می توانند ژن طاس از پدر و مادر خود به ارث می برند. طاسی الگوی زن شایع تر است که افزایش سن یک زن و سن متوسط می رسد, با وجود آن که ممکن است زودتر شروع.

بنابراین تغییرات هورمونی نیز می تواند یک عامل موثر این وضعیت اغلب پس از یائسگی رخ می دهد.

اعتقاد بر این است که طاسی در زنان ناشی از ژنتیک است. با این حال ، همچنین می تواند به علت یک بیماری اساسی که بر تولید آندروژن هورمون تاثیر می گذارد ، رخ دهد.

آندروژن هورمون است که نقش مهمی در طاسی است. تومورهای هیپوفیز یا تخمدانهایی که آندروژن را ترشح می کنند نیز می توانند منجر به ریزش مو شوند.

سایر علل ریزش مو در زنان
بیماری خود ایمنی: آلوپسی یک بیماری خود ایمنی است که باعث می شود سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله کند و باعث ریزش مو شود.
برخی از داروها مانند کسانی که مورد استفاده برای درمان سرطان به عنوان یک عارضه جانبی است که باعث ریزش مو خدمت می کنند. هنگامی که یک فرد دارو را متوقف می کند ، مو معمولا رشد می کند.
بیماری: ریزش مو می تواند پس از یک بیماری جدی مانند عفونت شدید ، تب شدید یا جراحی ایجاد شود.
روش پیوند مو
در حال حاضر ، پیوند مو با روش های مختلف انجام می شود ، معمولا تمام این روش ها برای دستیابی به نتایج مطلوب و رضایت بیمار است.

تفاوت اصلی در پیوند مو روش و روش که گرافت جمع آوری شده است.

لازم به ذکر است که جمع آوری صحیح و اصولی پیوند ها به طور قابل توجهی بر نتیجه پیوند مو و کیفیت آن تاثیر می گذارد.

پیوند مو در مراحل فوت ، فو و فوت انجام می شود ، بهترین گزینه برای پیوند مو بستگی به نیازهای فردی و قضاوت پزشک دارد.

پیوند مو
پیوند مو پا شامل از بین بردن نوار پوست با فولیکول های مو از منطقه اهدا کننده. مو در پشت سر به طور طبیعی ضخیم تر و کمتر احتمال دارد به طاس است. بنابراین ، این بخش از پوست به عنوان منطقه اهدا کننده یا به اصطلاح بانک مو انتخاب شده است.

رضایت عزیز از پیوند مو در کلینیک فرهمند بهترین کلینیک پوست و مو در تهران


پیوند مو Fueh
پیوند مو پیشوا شامل از بین بردن فولیکول های مو از ناحیه خلفی اهدا کننده و حرکت آنها را برای ایجاد خط مو فولر با ظاهر طبیعی.

بر خلاف پا ، این روش شامل برداشتن یک نوار بافت از پشت سر است ... اما همچنین جمع آوری فولیکول های مو به طور مستقیم از پوست سر و محل آنها را در تکه های کوچک ایجاد شده در محل گیرنده.

بنابراین ، پیوند مو بر اساس سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری شدن نیست.

روش پیوند مو طبیعی
هنگامی که کاشت مو یک ظاهر طراحی شده, حذف مو در سر و در طرف سر و بدن را در فرم از یک فولیکول به عنوان به خوبی به عنوان نازک مو در نوک سر و دیگر مناطق ( ریش ، سبیل و ابرو).

در این روش; مو بدون کاهش بخیه و عملیات انجام شده بدون بیهوشی در منطقه, بدون مو و یا با کاشت موی طبیعی می تواند هر گونه آسیب در بانک مو ایجاد نمی شود و این یک روش جدید تنها یک روش بدون عوارض پیوند مو می شود.

روش اولین و بهترین توصیه پزشک به بیمار و مهم ترین مزیت این روش این است که بدون نیاز به حذف نوار از پشت سر.

تعداد موهای جایگزینی در تناسب هیچ محدودیت خاصی ندارد و دوازده هزار موی پایه (گاهی اوقات حتی بیشتر) به راحتی جمع آوری و پیوند می شود.

یکی دیگر از استفاده از روش برازش است که همچنین ممکن است به استفاده از مو در سایر نقاط بدن; در حالی که در روش fit, فقط موهای پشت سر را می توان مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین زمان برای کاشت موهای شما چیست ؟
به گفته متخصصان پیوند مو ، جوانان در اوایل 20s ممکن است بهترین نامزد جراحی ترمیم مو نباشند.

از آنجا که علت یا ماهیت ریزش مو هنوز به طور کامل تعیین نمی شود. قبل از توصیه بهترین روش ترمیم مو ، جراح موارد مختلفی از جمله ریزش مو ، الگوی ریزش مو ، کیفیت موهای اهدا شده و اندازه طاسی را در نظر می گیرد.

بهترین راه برای دریافت پیوند مو
بهترین روش پیوند مو; یک روش است که نتایج قابل قبول برای مردم به ارمغان آورده است .

به طور معمول آن را باید در ارتباط با این دسته از نظرات مشخص شده استفاده نمی شود, ثابت [ ... ] پس هر یک از روش های موجود دارای مزایا و معایب خاص خود است و باید بر اساس نیازهای بیمار; ممکن است اقدام به انتخاب روش های مناسب.

قبل از پیوند مو ؛ و یا در یک جلسه مشاوره از یک فرد مورد بررسی قرار ، که لازم است و تخصصی در نوع و ماهیت ریزش مو. روش مناسب پیوند مو توسط آن تعیین می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سئو سایت | آموزش سئو Seo
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1251
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 21,297
  • بازدید کلی : 98,907